Δεν είμαι εγώ

Δεν είμαι εγώ για να μου βάλετε παρκέ
Να προσέχω πώς πατώ μη γρατζουνίσω
Πλακάκια να μου βάλετε για να χορέψω
Τα λάθη μου για να ηχήσω
Και να αντηχήσω αν χρειαστεί

Δεν είμαι εγώ για ήσυχα
Και πράματα σεμνά και μετρημένα
Αλήθειες μόνο να φωνάζετε
Λόγια από μέσα σας βγαλμένα
Γέλια με στόματα ανοιχτά

Δεν είμαι εγώ για λάιτ και υγιεινά
Δεν έχω σιλουέτα, έχω πάθη
Τα όνειρα τρέφονται με ελπίδες
Και η ζωή με ανιδιοτελή αγάπη
Η φύση μου είναι αέρινη

Δεν είμαι εγώ για φιγουρίνια και για μόδες
Ποια είναι αυτή που εμένα θα προστάζει
Διάφανα κρινολίνα θα φορέσω
Και τσόχινους αν χρειαστεί χιτώνες
Εγώ θα ορίσω το ποια είμαι!

Δεν είμαι εγώ για δόξα κα υστεροφημίες
Θέλω το τώρα μου να ζήσω
Να μη ξεφύγει ούτε στιγμή
Ρυτίδες και άσπρα μαλλιά να αποκτήσω
Θέλω να μείνω στη ζωή

Δεν υπάρχουν σχόλια: