Είμαι η Ελένη


Είμαι η Ελένη, η γνωστή από την Τροία…
Εγώ που όλοι με θυμάστε
Άλλοι σαν πόρνη, άλλοι σα θυσία
Και άλλοι για αφορμή σε ό,τι φοβάστε
l
Είμαι η Ελένη, η γνωστή με τον Πάρη…
Εκείνη, με τη φήμη της καλλονής
Αυτή που της λέγεται πως σέρνει καράβι
Τέτοιο προνόμιο καμιάς αλληνής!
l
Είμαι η Ελένη, που μου χρεώνετε
Αιώνες τώρα μύρια κακά
Και πάνω στη πλάτη μου δημιουργήσατε
Στίχους, ποιήματα, εικαστικά
l
Είμαι η Ελένη, η αλληγορία
Ποτέ δεν ήθελα, θα σας το πω,
Εγώ δεν το ‘θελα να γράψω ιστορία
Μάταια έψαχνα να αγαπηθώ
l
Είμαι η Ελένη και τριγυρνάω
Αγωνιώντας μέσα στα Αλώνια
Ένας δε βρέθηκε να μη με ξέρει
Ούτε ένας άνθρωπος στα τόσα χρόνια
l
Είμαι η Ελένη, πουκάμισο άδειο
Και με λυπήθηκαν μόνο θεοί
Όταν μου έδωσαν την ευκαιρία
Μα ήτανε λέει και αυτή δανική
l
Είμαι η Ελένη και ψάχνω ένα μέρος
Για να χωθώ και να κρυφτώ
Στο άκουσμά μου κι εγώ τρομάζω
Δε βρίσκω τίποτα πια να σωθώ
l
Είμαι η Ελένη, κι όμως δε θέλω
Να με θυμάστε ποτέ ξανά
Γριά πια είμαι και δεν πεθαίνω
Ζω μες την σκέψη σας σα μια σκιά
l
Είμαι η Ελένη και έχω γεράσει
Το μόνο που θέλησα σαν ήρθα εδώ
Ήτανε κάποιος να μ’είχε ξεχάσει
Στην λήθη επιτέλους ν’αναπαυθώ
l
Είμαι η Ελένη, που η Ανδρομάχη
Καθώς θρηνούσε τον άρχοντά της
Κατάρα μου έδωσε χρόνια να ζήσω
Όσα τα πλούσια μαλλιά της
Καλλιόπη

Δεν υπάρχουν σχόλια: